آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک


بررسی سیره عملی حضرت حاج سید علی اشرف صادقی گواه این مطلب است که حضرتشان بر مشرب جد بزرگوارشان حضرت رسول اکرم ( ص ) نگاهی بسیار والا و فاخر به زن به عنوان یک انسان متعالی داشتند و هیچگاه زن را در حصار محدودیت ها و تعصب ها و جهالت ها محصور نفرمودند بلکه با تاملی ژرف در مبانی ناب اسلامی عرصه را برای عروج و سلوک زنان در طریقت فراهم نمودند و حتی در پاره ای از موارد پیشرفت و موفقیت در سلوک برادران را منوط به همراهی همسرانشان می دانستند . همچنین حضرت ایشان نگاهی بسیار متعالی به جایگاه و مقام مادر به عنوان یک زن عروج یافته داشتند و همواره بر تکریم مادران تاکید موکد داشتن

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمانعلی سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ب.ظ

کز مهر علی ، اشرف خلقم
صادق ز همه ، حشمت جمعمم

جهت بیعت چه کنیم؟
مقبره مطهر دقیقا در کجای بهشت زهرا است؟

پروانه چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام.
گاهی می مانم که چه بگویم.در دلم هزاران درد نهفته که شاید خودم هم ندانم چیست.
آقای خوبم،همیشه محتاج و این روزها از قبل محتاج ترم به شما.قلبم سخت شکسته . از خودم از کردارم از اعمالم،ازگذشته ای که تا یک لحظه پیش با من و سایه به سایه با من است.
آیا هرگز روزی این گذشته از من جدا خواهد شد.جوابش را میدانم، اما پس چرا جدا نمی شود. چرا هربار می خواهم قدمی در راه بهتر بردارم سایه ای از گذشته راهم را تاریک و مسیرم را تغییر میدهد.
من که همچون تویی دارم این همه زجر.گله دارم از خودم و این چنین می شود که از عالم و آدم شاکی می شوم.انگار دنبال این هستم که تقصیراتم رو به گردن کائنات بیاندازم. اما آنچه که خود می دانم و واضح و روشن است این است که مقصر همه بدی هایم خودم هستم.دلم بیشتر از آن شکسته که قابل بیان کردن باشد. دوست دارم نباشم.یا اگر هستم دیگر مثل یک لحظه پیش نباشم.آقای خوبم کمکم کن. جز تو جایی ندارم ، جز تو راهی ندارم.من بنده بدی هستم اما برایم خوبی کن.فقط میخواهم بهتر شوم.فقط بهتر و این پایان منخواهد بود و آغاز من و مرگ من و تولد من.من زیاده خواه هستم همه را می خواهم اما هر قدر که لایق هستم دستم را بگیر.با تمام قلبم صدایت می زنم.زیرا که تو را باور دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد