آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک



    بیعت عشق


باِسْمِ اَللَهْ گویم و من قصد قربت میکنم


سوی حوض کوثرت عزم طهارت میکنم 


دل به قبله گاه چشمان تو بستم صادقا


میزنم تکبیر عشق و با تو بیعت میکنم


در طریق عشق تو جایی ندارد هالکی


در سلوک راه تو مردانه همت میکنم


گفته بودی سوی من آی و بده افسار خویش


بارالها ،پیر من ، سمعا، اطاعت میکنم


با حضور و با خشوعی، با خضوع و رغبتی


خاک پایت میشوم ، عرض ارادت میکنم 


مسخ و مرده آمدم، غسال من، غسلم بده


غیر از این باشد ، به ربم من اهانت میکنم !


غیر عطر تو نیاید بر مشامم روز و شب 


وایِ من!اَستغفرُللَهْ !کی خیانت میکنم ؟ 


گر دلم قرص کراماتت نباشد در سلوک


پیش چشم صوفیان حس حقارت میکنم 


در مرام و مسلکت افتاده ام مولای من 


من ز دین زاهدان بانگ برائت میکنم !


مستم از آنکه تو گفتی ؛ ای مرید باوفا


می بخور بابا ، گناهت را شفاعت میکنم ‌‌‍‍


لا الهَ ، غیر الا هو نمی گویم سخن 


لحظه ی دیدار تو ، حق را زیارت میکنم 


این دلم بینا بگردان،  ای خداوند بصیر 


وعده کردی ؛ دل بده بابا ، عنایت میکنم !


پاسبان عشق تو گشتم ، ز غم « شیدا » شدم 


در طریق صادقی ، از حق صیانت میکنم! 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:13 ق.ظ

دل به قبله گاه چشمان تو بستم صادقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد