آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

یک نظر پیر به از صد چله

... مدت ها بود از شدت اعتیاد به تریاک رنج می بردم به حدی که خودم هم خسته شده بودم اما امکان ترک برایم فراهم نبود . 

یک روز که مصادف با عید غدیر بود به واسطه ای خدمت حضرت حاج سید علی اشرف صادقی رسیدم . بعد از مراسم به محضرشان رفتم و قبل از اینکه بتوانم صحبتی بکنم  گریه امانم را گرفت و بی اختیار شروع به گریه کردن کردم . ایشان با بردباری تمام و تامل سرشان را پایین انداخته بودند و هیچی نمی فرمودند . بالاخره با لحنی خاص به من فرمودند : بابا غیرتت کجا رفته ؟ الان که بیرون رفتی با فلانی برو ۱۵ روز پیش ایشان باش ... 

فلانی یعنی همان کسی که به واسطه او خدمت بابا صادقی مشرف شده بودم مرا همراه خودشان بردند . از لحظه حرکت دائم نگران خماری و درد های ترک اعتیاد بودم اما خدا شاهد است که حتی برای یک لحظه هم درد خماری نکشیدم و با نظر ایشان برای همیشه و بدون هیچ زحمتی دامنم را از شر مواد مخدر پاک کردم  

(خاطره ای از الف . ک)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد