آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

از فرمایشات حضرت حاج سید علی اشرف صادقی

از بیانات حضرت حاج سید علی اشرف صادقی :  

... دوستانی که دنبال حقیقت مطلب هستند باید صحیح حرکت کردن را یاد بگیرند . امیدوارم ما هم بتوانیم درون خود را بسازیم . لباس فقر باید در باطن باشد و مانند زره ای سالک را محافظت کند . 

... حرمت طریقت را باید نگه داشت . اگر کسی دنبال رموز و کارهای خارق العاده باشد خلاف طریقت است و موفق نخواهد شد . فقط به عشق طریقت وکمال آن بیایید . للله باید آمد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

امروز دلتنگی و بغض نفس دلمو حبس کرد .اونقدر گریه داشتم و دارم که مات موندم .نفس ندارم .بدجوری دلم هوایی حرمش شده .خیلی سخته که ...
دلم می خواست از جام بلند شم ،هر طور شده خودمو برسونم حرم یار،اما....! راه دوره ،نمیذاره دستم به ضریح مقدسش برسه و عقده دلمو باز کنم!
امروز واقعا دلم تنگه ... دلم می خواد هوار بزنم و بگم کجایی سید بابا؟!
آه اگه این بغض امشب از دلم باز نشه. منو میشکنه!
شمایی که رفتید و کیفور شدید ! واسه منم دعا کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد