آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

دلتنگی

بهارِ طریقِ ضمیرم ،دلم تنگ توست
"رخت آفتاب "،"گیسو حریرم"!دلم تنگ توست
هوار دلم رفته تا آسمان ، نازنین
نیایی ز دوری بمیرم ،دلم تنگ توست
نگیرم قرار از شراب زمین،ساقیا
من اندر خماریّ پیرم ،دلم تنگ توست
کران تا کران آسمان زیر بال تو شد
به بند دو چشمت اسیرم ،دلم تنگ توست
گذشت از برم هفته ،آدینه شد ،صادقا
کجا دامنت را بگیرم ؟دلم تنگ توست
یتیمی سر افکنده بر زانوی بی کسی
من از ریش آلوده سیرم ،دلم تنگ توست
مرا باک از ابلیس و دشمن نباشد به سر
که «شیدای» آن کرد شیرم ،دلم تنگ توست
با تشکر فراوان از شیدا برای ارسال این شعر مملو از شور و معرفت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد