آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

تمثال مبارک حضرت غوث الصادق حاج سید علی اشرف صادقی

نظرات 5 + ارسال نظر
فردین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

آنکه از حق یابد او وحی و جواب
هرچه فرماید بود عین صواب
آنکه جان بخشد اگر بکشد رواست
نایبست و دست او دست خداست

حسین دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

صادق آمد چو رفت از تو تویی
لیس فی جبتی سوی اللهت

محمود دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

گفتم که دلم هست به پیش تو گرو َ دل بازده آغاز مکن قصه نو
افشاند هزار دل ز سر حلقه زلف ُ گفتا که دلت بجوی و برو

ریحانه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

تا استان کویت من پا نهاده بودم دستم به حلقه در دل با تو داده بودم دست و دلم که دیدی پایم چرا بریدی رویای صادقی در جان عاشقی لیلای کاملی اتمام عاقلی

فاطمه واکرم سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

گیرند همه روزه ومن گیسویت
جویند همه هلال ومن ابرویت
ازجمله این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است آن هم رویت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد