آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

2۳ آذرماه خجسته زادروز حضرت حاج سید علی اشرف صادقی بر عاشقان مبارک 
نظرات 2 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

اگر اشتباه نکنم 23 آذرولادت پربرکت حضرت پیر است که 24 آذر نوشته شده.

پروانه کوچک چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

پدرم یا بزرگم یا اربابم هر آنچه که خود میپذیری برای من باش . مهم بودنتان است . من ندیده ام این دوستان چگونه اطاعت امر میکنند . من قلب آنها را نمیبینم نمیدانم چه در قلبشان است . اما شما همه چیز را میدانید . پس هر آنچه در قلب است را میدانید در قلب یا در روح یا در فکر یا ........... نمیدانم اسمش چیست . گاهی خودم را گول میزنم که خب سنی ندارم به زودی خیلی چیزها دستگیرم میشود اما خب هر قدر زودتر بخواهی به نتیجه میرسی . هر چند نتیجه محضی برای من وجود ندارد .اصلا من که باشم که بخواهم نتیجه گیری کنم.
بابا بهتر است برایم صمیمی شدن با شما افتخاریست ک من نصیب خود میکنم به امید اینکه شما هم بپذیرید . من اتماس و خواهش وهر آنچه که نشانه عجز است و من میدانم یا نمیدانم را به سمت شما روانه میکنم به امید اینکه دستم را محکم بگیرید.انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد