آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

ما و تاریخ

زندگی عرصه تکرار تاریخ است و فرصت عبرت برای عارفان و عاقلان  

مولای من ُ کمکم کن تا دوباره در دام نفس تاریخی اسیر نشوم و شاهد بی وفایی ها و نامرادی ها و خودپسندی ها نباشم . می دانم همیشه خودم در کمین خودم هستم پس یاریم کن تا به خودم نبازم . همیشه که می باختم ُفکر می کردم به دیگران می بازم اما اکنون یقین دارم همیشه به خودم باخته ام و فقط از قافله تعالی و رشد جامانده ام .  

می خواهم یاریم کنی تا اسیر دیگران نشوم و تایید دیگران دام راه و چاه راهم نشود ...

نظرات 3 + ارسال نظر
رهی جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

عاشق صادق به زخم دوست نمیرد هرگز
زهر مذابم بده که ماء معین است

مرضیه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ق.ظ

علی را هم دوستانش تنها گذاشتند و به او خنجر زدند و گرنه حساب دشمنانش از روز اول معلوم بود . مواظب باشیم به نام دوست خنجر نزنیم

سارا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

بقول شما تاریخ خود گویاى وقایع است واى بحال ما اگر تکرارش کتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد