آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

مناجاتی با پیرغریب

                     

 ای همهء هستی ،من ای وجودت کبریایی

  ذات پاکت بی مثال  و بی مانند

 هزاران بار از اتفاقی که برایم رقم زدی و توانستم چهرهء ملکوتی ات را در میان این همه گوناگونها زیارت کنم مفتخر شدم خودت فرمودی: از ابن پس حتی به کلامتان امتحانتان میکنم،  پس ای فرزندان من هوشیار باشید 

 ای زیبا ای تکرار نشدنی تو خود راه عشق را به ما آموختی و شاگردان نو پایت را گام به گام حرکت دادی

 مرامت عشق ورزی است  خدمت است و محبت حتی به کسانی که نشناختند و ندیدند 

میخواهم کمتر از کثرت بگویم زیرا میدانم  هم اکنون چهره ات را برایم درهم میکشی و با نگاه تیزی مرا مچاله میکنی زیرا راهت راه وحدت است

بارها و بارها با قلبی مالا مال از گناه و شرمساری به محضرت آمدم با آن یالله یالله های گرم و قشنگت مرا پذیرا شدی و آرامم کردی...

 نگاهت چه شیرین و دلنشین است ای دریای آرامش من ای بالا ای بلند مرتبه هزاران بار نامت را عاشقانه فریاد می زنم و میخوانمت زیرا که نامت زیباترین واژهء هستی است 

خوشا به سالکی که نفسش در دستانت باشد و خوشا به آن عشقی که بدست تو شکل پذیرد

 ای زهر نوش  سرّ پوش خاموش من دل تنگم برای دیدارت و ایمان دارم روز موعود با نگاهی آشنا و همیشگی مرا نظاره خواهی کرد و شافی من خواهی بود پس در انتظار آن لحظه ثانیه شمارم .....

(با تشکر از ریحانه که این متن زیبا را برایمان ارسال کرده اند ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد