آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

آشنایی با پیر غریب. حاج سید علی اشرف صادقی

معرفی اندیشه های عرفانی بدون خرافه و زهد خشک

سلام

سلام 

همراهان عزیز ، خواهران و برادران عزیزم 

این محیط صرفا برای معرفی طریقت علویه قادریه صادقیه و تعمیق باورهای طریقتی و افزایش سطح دانش و بینشمان از مقامات و احوالات و نظرات حضرت حاج سید علی اشرف صادقی  طراحی شده است تا در پرتو آن ضمن افزایش آگاهی هایمان به عرفان عملی و سیر و سلوک با مدد حضرت پیر نیز  اهتمام ورزیم و...

لذا به نظرات شما عزیزان شدیدا نیازمند و علاقمندیم .

 خواهشمندیم ما را بی بهره نگذارید 

نظرات 2 + ارسال نظر
مراقب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام .
از شما تشکر می کنم و خواستار معرفی بیشتر ایشان هستم و می خواهم بدانم چگونه می توانم از وجود حضرتشان بهره مند شوم

ریحانه سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

مناجاتی با پیرغریب ای همهء هستی من ای وجودت کبریایی ذات پاکت بی مثال و بی مانند هزاران بار از اتفاقی که برایم رقم زدی و توانستم چهرهء ملکوتی ات را در میان این همه گوناگونها زیارت کنم مفتخر شدم خود فرمودید از ابن پس حتی به کلامتان امتحانتان میکنم پس ای فرزندان من هوشیار باشید ای زیبا ای تکرار نشدنی تو خود راه عشق را به ما اموختی و شاگردان نو پایت را گام به گام حرکت دادی مرامت عشق ورزی است خدمت است و محبت حتی به کسانی که نشناختند و ندیدند میخواهم کمتر از کثرت بگویم زیرا میدانم هم اکنون چهره ات را برایم درهم میکشی و با اخمی و نگاه تیزی مرا مچاله میکنی زیرا راهت راه وحدت است بارها و بارها با قلبی مالا مال از گناه و شرمساری به محضرت امدم با ان یالله یالله های گرم و قشنگت مرا پذیرا شدی و ارامم کردی نگاهت چه شیرین و دلنشین است ای دریای ارامش من ای بالا ای بلند مرتبه هزاران بار نامت را عاشقانه فریاد می زنم و میخوانمت زیرا که نامت زیباترین وازهء هستی است خوشا به سالکی که نفسش در دستانت باشد و خوشا به ان عشقی که بدست تو شکل پذیرد ای زهر نوش سر پوش خاموش من دل تنگم برای دیدارت و ایمان دارم روز موعود با نگاهی اشنا و همیشگی مرا نظاره خواهی کرد و شافی من خواهی بود پس در انتظار ان لحظه ثانیه شمارم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد